2013年9月20日 星期五

[LOL] 哪支英雄的笑話最棒?Which Champions has the best joke?

source: 轉自reddit


隨手翻譯幾個我覺得好笑的XD

不知道大家比較喜歡誰的?

歡迎大家提供再下面:D


 Image 1

卡力斯


'If I eat you, will I learn how to die?'

我吃了你的話,我會學會怎麼死嗎?

古拉格斯


"The only time I have a drinking problem is when i spill it, hurr hurr hurr"

我唯一有酗酒問題的時候,就是我打翻酒的時候 c ㄏㄏㄏ


烏迪爾


"If PETA asks, this fur is fake

假如動物保護團體問起來的話,這毛皮是假貨

極靈


"Time flies like an arrow, fruit flies like banana"

時光像一把箭飛過,果蠅喜歡香蕉
(感謝firet大大糾正)

卡薩丁


"I tried to silence my mother once. Boy, did I regret that."

有一次我想要我媽閉嘴。 我真的很後悔....

亞力斯塔


" You can't milk those " - Alistar

別在我身上擠奶

索拉卡


"No, I'm not glad to see you."

不,其實我不想看到你

斯溫


"You're seriously asking a giant demon bird...for a joke?"

你認真地想要問一個邪惡的烏鴉人笑話嗎= =?

勒布朗


"For my next trick, I'll make their life bar disappear!"

我下一個把戲,會讓對方的生命值歸零


 "I give you silver, you give me gold."

我會用我的銀箭交換你給我的擊殺獎勵(黃金)

拉克斯


"sshh.. I'm charging my laser"

噓~~~我正在為我的雷射充電!

凱爾


"Are you sure you're not in the wrong league?"

你確定你沒有來錯聯盟嗎?

珍娜


"Yes, it's true. For only $2.95 a minute, I will leave you breathless"

真的,是真的,只要每分鐘80塊,我會讓你喘不過氣來<3

茂凱


"Animals are lazy. We plants produce our own food." - Maokai

動物都太懶了,我們植物都自己產生自己的食物




沒有留言:

張貼留言